Przejdź do tematu:
Wyznaczanie prostej
Przejdź do ćwiczenia:
Decydowanie
Włącz widok pełnoekranowy
Pokaż wyjaśnienie do tematu
GL7
Udostępnij
Pokaż ustawienia ćwiczenia

kod QR

Możesz zeskanować kod QR np. za pomocą telefonu komórkowego i w ten sposób przejść bezpośrednio do danego ćwiczenia lub zestawu.

Kod / krótki adres

Trzyznakowy kod możesz wpisać w pasku wyszukiwania, jest on jednocześnie częścią skróconego adresu.

Skopiuj kliknięciem.

GL7

Ustawienia ćwiczenia

Uwaga, ustawienia dotyczą wyłącznie danego ćwiczenia i przedmiotu.

Wyznaczanie prostej

Prosta jest zazwyczaj wyznaczona przez punkt i wektor lub przez dwa punkty.

Na przykład prosta p przedstawiona na rysunku wyznaczona jest:

  • przez punkt A=[1;2] leżący na niej oraz przez wektor \vec{u}=(1;-2)
  • lub przez dwa punkty [1;2] i [2;0] leżące na niej
Zamknij

Wyznaczanie prostej (średnie)

NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Zanim zadasz pytanie, zapoznaj się z instrukcjami:

Prosimy o nieprzesyłanie próśb o podanie gotowych rozwiązań. Jeżeli zgłaszasz błąd, opisz dokładnie, gdzie się pojawił lub czego dotyczy.

Wybierz temat

Wiadomość Treści Sterowanie Logowanie Licencja